dagen .

hejsan svejsan nu kom jag hem från fynda med amanda , hittade min uggs men den ena skon var borta dom hittade bara en ;p , så dom skulle ringa när dom hittade den , vi skulle åkt till sen men precis när vi skulle cykla så började det regna , så min morfar fick köra oss till fynda (y) , köpte bara gooddiiss , tjockis jag vt (a) , nu sitter jag här och funderar på vilken mobil jag ska välja, svårrtt bil kommer nedan vilka jag väljer mellan , i morron är det SOS , (skogstorpsskolan olympiska spelen) eller nått ;p. amanda sover här i natt myssiiggt ska vi ha ;) . efter SOS i morron blire nog stan om det inte regnar :)  uppdaterar mer ikväll så nu tkr jag ni ska kommentera vilken mobil jag ska välja!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0