the day i think :)

hejsan allihopa ;) ,kom hem från skolan för en stund sen kort samanfattning av dan , cyklade till skolan med julia wilma olivia alex och johan , sen på morronen hade vi so sen svenska vi ska redovisa nått i morron ;p , sen gick jag och åt med emmy viktoria tanja & emma (: , maten blev järpar med potatis brunsås och lingon :). På rasten hittade vi inte på nått spc satt mest vid datan ;p Efter rasten hade vi tyyska , det är nog det tråkigaste som finns efter matte då ;p och matte hade vi självklart efter tyskan så eftermiddan var super tråkig. Ahh det varr nog vad jag gjorde i skolan iaf ;p , nu håller pappa på att tapetsera mitt rum dt blir supper fint :) , Kanske kommer ett kort när rummer är helt klart :)
nu vt jag inte vad jag ska göra skulle kanske vara med matilda , vi ska nog inte göra nått spc isånnafall , kanske köpa ben och jerry (a) , me and matilda love it ;) hihihih , <3

Kommentarer
Postat av: rebecca

haha , du satt la med mig carro & emmy vid maten ahhahahaha skoja , ;pp

2009-09-29 @ 15:29:13
URL: http://rebeccasidehed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0